משלוחים: מרכז - 100 ש"ח | צפון/טבריה/חיפה/עכו - 250 ש"ח | דרום - 70 ש"ח
לפרטים ויצירת קשר: חיים/ויטלי :   054-9411782        כל המוצרים מקוריים!
  1. דף הבית
  2. מידע נוסף
  3. שפיכה מוקדמת פתרונות

שפיכה מוקדמת פתרונות

גברים צעירים ומבוגרים בכל רחבי העולם עלולים לפתח בעיה של שפיכה מוקדמת. חלק מהגברים יצליחו לחזור לתפקד שוב לאחר השפיכה המהירה וחלק לא. אם אתם סובלים מהבעיה, מתביישים בה ונמנעים מחוויות מיניות – הגיע הזמן שתפתרו את הבעיה. לשמחתכם, קיימים היום פתרונות לשפיכה מוקדמת שאינם מחייבים אתכם בפנייה אל רופא המשפחה. למעשה, אפשר להזמין היום אונליין מוצרים מצוינים שפותרים את הבעיה בדיסקרטיות ומחזירים אתכם בתוך פחות מעשרים דקות לתפקוד מלא.

מה עושים?

יש למצבים של שפיכה מוקדמת פתרונות מגוונים. חשוב להבהיר שהשפיכה המהירה אינה מעידה בהכרח על בעיה רפואית. ברוב הפעמים בהן גבר מגיע למצב של שפיכה בתוך דקה הסיבה לכך היא חוסר ניסיון מיני או סף התרגשות גבוה. אם חשוב לכם להרשים את האישה כבר בפעמים הראשונות בהן אתם נכנסים למיטה – תוודאו מראש שלא תהיה לכם שפיכה מהירה.

מדוע זה קורה?

הרפואה המודרנית טרם הצליחה להגדיר בצורה מדויקת את הגורמים לבעיה או לתזמן את משך השפיכה. הכול מסכימים שיש לגורם הנפשי תפקיד מכריע בכושר התפקוד המיני של הגבר. גברים מגיבים בשפיכה מהירה כאשר הם נמצאים תחת לחץ, מתרגשים וחוששים. את המצבים הללו אפשר לפתור ולמנוע עם תכשירים לשיפור האון הגברי.

בעבר הציעו לגברים במצב של שפיכה מוקדמת פתרונות כמו שימוש בקונדום, טכניקת לחיצה ושיטת "הפסק והתחל". כיום, גברים כבר משתמשים בקמגרה ג'ל, נהנים מחיי המין שלהם ומתמלאים בביטחון עצמי.

הקשיבו לעצמכם

על מנת לפתור את הבעיה עליכם תחילה לעצור ולהקשיב לעצמכם. נסו לזהות את התגובות הפיזיולוגיות ואת התגובות הרגשיות שמתעוררות בכם לקראת מגע מיני ובמהלכו. התמקדו בתופעות פיזיולוגיות כמו חום, הזעה, התכווצות של שרירים, דפיקות לב מהירות, תחושת עקצוץ באזור העטרה.

גבר שיודע לזהות את התגובות הפיזיולוגיות והרגשיות שלו מרגיש מתי הוא צפוי להגיע לשפיכה מהירה ונערך בהתאם. הוא לא נלחץ ולא חושש כי הוא בסך הכול צריך למצוא דרך למרוח ג'ל קמגרה בדיסקרטיות. התגובה של הגוף לתכשיר מהירה כך שבתוך 15 דקות הביצועים משתפרים. גברים צעירים ומבוגרים מדווחים על חוויות מדהימות שגורמות להם להמשיך להשתמש בקמגרה גם לאחר שהבעיה נפתרת לחלוטין.

זוג אוהבים בשדה
לפרטים וייעוץ התקשרו:
054-9411728

או השאירו פרטים:
logo בניית אתרים